Blogg listad på Bloggtoppen.se

Min lilla basilusk


Igår rann Noel's näsa så där ocharmigt. Men charmig som han är ändå kunde jag inte motstå att pussa på honom. Och efter ett långt bad var han ren och fin och kom inte undan mina pussar. Vad händer då idag när man har världens sämsta imunförsvar? Jo, jag börjar självklart snora lite jag med, och lite huvudvärk på det. Har nästan lite träningsvärk i magen efter att ha tagit nysrekord i natt. Men man kan ju inte motstå att pussa på lilla hjärtat, då snyter jag mig hellre hundra gånger om dagen än är utan gos.


Typiskt att frisören skulle bli "Bröderna Lejonhjärta-inspirerad dagen innan dagisfotot, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0