Blogg listad på Bloggtoppen.se

Light up the dark night


Fan i havet vilken ihärdig bakfylla jag drog på mig idag då. Var jag så kalas igår att detta är straffet för det? Har en klump i halsen och det enda jag kan tänka på är kommande helgs dubbel. Kommer jag överleva detta? Jag längtar trots att jag våndas och har redan ångest för hur fruktansvärt dåligt jag kommer må när jag vaknar upp på söndag.

Gårdagen var iallafall bra. Jennie hämtade mig vid 18 och vi drog hem till henne och fixade oss lite och började dricka. Dom andra festdeltagarna rullade in vid 20 och lekarna drog igång. Jag bangade efter en omgång. Vi tittade även på gamla bilder från högstadietiden och skrattade gott åt hur roliga vi alla såg ut. Tog taxi ner till Harrys och dansade på schlagerbaren innan det blev lite häng i utebaren med ett skönt rockband. Det bästa var gratisdrink mot en kram, som jag glömde ge..haha!

Nu ska jag kolla film och försöka bli fri från bakfyllan. 10 liter vatten till, tack!


Jag, Jennie, Ida och Emma.


Jag och söt-Sandra


En oskyldig Johan, en cool Gurra och en posande Alex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0