Blogg listad på Bloggtoppen.se

Let's work it bitches


Sov sämst i natt, bara vred och vände på mig och mådde blä. Ovanligt? Nej! När jag vaknade hade jag ont i magen och svor en hel jävla ramsa om hur mycket jag hatar att vara kvinna ibland. Fuuuuck!

Drog på mig en träningsoverall och rullade ner på stan sen för att inhandla innebandyklubba. Självklart var det Erik som stod i kassan och flinade när jag förvirrande kom med en klubba och lite bollar. Måste dock böja den åt andra hållet, fanns visst bara åt ena hållet på REA-grejejerna. Och de blir fel för mig. Och jag är ju snål.

Sen var det bara att försöka bära på klubba och försöka handla mat på Hemköp och grejer på Apoteket att sedan vingla hem på cykeln med. Jag överlevde. Har nu proppat i mig lasagne och ser på Top Model. Senare blir det första innebandyträningen, är både laddad och nervös!


ingen jävel ska sno mina bollar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0