Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kungarna av pinsamheter.


Mors!
Jag fick dra och sola själv igår, inget farligt med det. Och eftersom jag vill sola längre än de jag annars haft sällskap med så slog jag på stort. I 26 minuter låg och och pressa och mimade till Rix Fm. Superskönt! Blev ju inte direkt superbrun, men mycket fräschare! En till snart kanske?

Kollade självklart på "Kungarna av Tylösand" igår. Man skrattar åt dom, tycker synd om dom och ibland får man flashbacks av sitt tidigare festliv. Jag hade passat in där för ett par år sen. Det är inte okej, tur att jag växte upp. Och för att citera mamma "Tack gode gud för Daniel"..jag måste nog hålla med.. annars hade ni sett mig på ett liknande program.

Drog två slutsatser efter gårdagens avsnitt förutom att Jockiboi är störtskön, som jag iof. redan visste. Men Erika måste få skott i råttan så att säga så hon inte är en sådan spänd bitterfitta rent ut sagt! Och Rang..herre-min-jävla-gud..han måste diagnoseras, snarast.

Nu ska jag och mami på mat-shopping, tjiiiing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0