Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kiss my blue ass


Sitter utmattad med nytvättat hår och kollar slutet på "Miss Secret Agent 2". Träningen gick bra efter lokalbyte och fniss när vi fick experthjälp med regler och teknik av en man. Chrille. Han stannade även kvar hela träningen och garvade nog mest av alla när folk slängde sig till höger och vänster och gjorde snygga finter på sig själva. Min rumpa fick smaka på ribbstolen efter en liten närkamp, har även ett rivsår på min högra arm. Det går vilt till på innebandyträningarna, det ska ni veta!

Ska torka håret nu och sedan mysa ner mig i min ensamhet till CSI och Idol reprisen. Sen kommer jag somna gott!


Innan träningen, promenad med hund och cykeltur i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0