Blogg listad på Bloggtoppen.se

Keep on going


Pausen var guld värd. Men på något sätt blev jag stel som en förfrusen pinne när jag skulle upp ur soffan efter Top Model och Unga mödrar. Träningsvärken hade fan spridit sig och satt sig på både lår och mage också. Då vet man att man tränade dom också, det var ju skönt att det inte bara var röven som fick sig en omgång!

Sorterade lite papper sen och har uppdaterat och ändrat mitt CV lite. Imorgon ska jag på möte och hoppas jag få lite timmar (till?!) på ett föräldrarkooperativ, nämligen Noels. Fatta lyxen att få betalt för att gosa med honom och hans dagiskompisar om dagarna! Hoppas bara han kan dela med sig av mig till dom andra barnen.

Nu ska jag sortera tvätten innan Idol börjar!


Vackra Nicole som vann ANTM säsong 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0