Blogg listad på Bloggtoppen.se

It's a good day


En riktigt dag bra är detta. Började dagen med att möta upp farmor för lunch på Ming, förvånad? Känner att mina ögon börjar bli lite snea snart. Vi shoppade även litegranna, jag fick mig ett par snygga leggins jag ska ha ikväll!
Hem igen och glo i tapetpärmar..köket ska tapetseras om på tisdag morgon och har beslutsångest! Min käre far kom över och föreslog en trist färg. Jag vill ha något med mer färg, något uppiggande som sticker ut. Han nobbade dock min ljuslimegröna färg.

Sitter nu i underkläder med en öl i handen och har precis kollat Top model. Dags att sätta lite fart! Sen ska jag och min bättre halva dra oss mot min bästa vän. Hur bra kan inte detta bli? Alla (nästan) mina bästa på ett och samma ställe, gott att dricka och bra mjuuusiiik. Jag längtar!

So long suckers, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0