Blogg listad på Bloggtoppen.se

Housewife in training


Sagt och gjort. Jag städade, och gjorde det hela lite roligare genom att dansa till musiken som spelades ur mina högtalarna. Bort med både kaolrier och smuts! Jag diskade lite, torkade i köket, kylskåpet och spisen. Vidare till badrummet och torkade speglar, handfat, toalett och inuti skåpet. Även golvet spolades av. Vardagsrummet blev avtorkat på alla ytor och under vardagsrumsbordet städades det upp. Dammsög hela lägenheten och under alla soffkuddar där en miljon smulor hade samlats. Sedan torkade jag alla golv och gled runt och försökte hålla balansen!

Nu är lägenheten ren, och jag nyduschad och håret nytvättat. Ska gosa ner mig i soffan och ladda för en lång och rolig dag imorgon!

Kommer somna med gott samvete.


Tog dock ingen bild, men ungefär såhär så jag ut..det är varmt att städa! Jag hade dock inget förkläde och några kilo extra att showa med istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0