Blogg listad på Bloggtoppen.se

End of a rock 'n roll summer


Nu är officellt sommaren slut och vi har gått in på höstmånaderna. När jag tänker tillbaka på sommaren som var känner jag bara lycka. Jag älskade den svenska sommaren riktigt ordentligt för första gången. Alla sommardagar på stranden, med svalkande dopp i sjön, mysiga baddagar och grillkvällar vid Nilsen's pool. Häng i parkerna med underbart sällskap. Sköna kvällar på uteserveringar med livemusik. En kall öl en varm sommarkväll. Roliga tjejkvällar med mycket skratt. Härliga festkvällar med dans, alkohol och svett. Jag träffade min underbara pojkvän och har haft en mysig sommar ihop. Jag har varit så lycklig i sommar.

Jag brukar alltid fara omkring på somrarna. Nu har jag varit hemma, på alla plan. Hemma. Jag längtar redan till nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0