Blogg listad på Bloggtoppen.se

En bar röv mitt i Stockholm


Vilken mysig dag det blev uppe i huvudstaden. Vi rullade upp galant och åkte inte vilse en enda gång, vilket måste vara rekord av något slag för oss! Parkerade bilen vid Råsunda och hoppa på tunnelbanan in mot city för shopping. Min otur hängde tyvärr med mig på trippen, brallorna sprack i röven som väntat (hade dock ett litet hål innan) och shoppingen gick segt för min del, ett par töjningar av fejkslaget kammade jag iallafall hem på butiken som man alltid hittar fynd på - Punkt. Vi tröck i oss Mcdonald's också innan det var dags att ta sig tillbaka till Råsunda.

Mitt hål i röven blev bara värre och värre, lite småkyligt i Stockholmsnatten. Mammas nyinköpta kofta fick agera hål-döljning när jag knöt den i midjan eller använde den som filt. Stämningen var iallafall sjukt bra på Råsunda, och en vinst blev det!

När jag kom hem nästan vid midnatt hoppade jag direkt i sängen med min nya VeckoRevyn. Mamma hade beställt en liten prenumeration, så det fick bli en försenad födelsedagspresent.

Nu är det dags att börja fixa lägenheten för kvällens födelsedagsfest (i efterskott givetvis!).



Tur att vi fick biljetterna gratis av Fotbollsförbundet genom mammas homie, annars hade biljetterna kostat
690 svenska kronor var för oss. Tackar och bockar för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0