Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dreams

Inga drömmar om Bill i natt, till Dannes stora lättnad tror jag. I natt kom jag därimot 2a i Melodifestivalen, sjungades "Lyssna till till hjärta" med Friends som jag sjöng på riktigt på avslutningskonserten i 6an. Hur skumt? Det knäppa var att jag blev "upptäckt" på en handbollsturnering och slängdes direkt in i showen. Träffade också min härliga vän Zalle från Sunne mitt i allt, ful var han dock.

Nej, dags att sätta på sig fejset och cykla en mil med träningsvärk i röven. Skoj!

Tjiiing.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha det där uppträdandet kommer jag ihåg.

Ni och era glitterbollar på hövve! ;D

2010-09-22 @ 17:25:51
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0