Blogg listad på Bloggtoppen.se

Den välbekante dimman


En dag i pyjamas och svintohår slår aldrig fel såhär i slutet på helgen. Jag känner mig tametusan bakfull trots att jag inte gjorde ett dugg igår. Har jag lurat min kropp rejält nu när jag bytte utgångsdag? Jag börjar nog bli gammal, det är nog som Danne sa. "När man inte är 20 längre så går det bara utför". Att jag fick åldersnoja ett par veckor innan 21-årsdagen var också en upplevelse i sig. Men nu känner jag bara att allt går i samma mönster. Dra på förfest, hinka i sig alkohol som man redan då blir lite lätt illamående av, röka alldeles för många cigaretter och sedan gå ut på krogen och vakna upp med ångest och illamående och en mage som inte vill samarbeta. Är det verkligen värt det? Det enda som är värt skiten är sällskapet.

Dags att börja ladda inför nästa helg då!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0