Blogg listad på Bloggtoppen.se

By you'r side


Vilka knäppa drömmar jag har haft den senaste månaden alltså. 3-4 gånger har Danne dumpat mig, trots att han ligger bredvid mig i sängen. I natt dumpade han mig inte, men han sket i mig totalt under semestern för att supa med främlingar och jag fick vara ensam med alla barnfamiljer, haha! Vet inte vad dessa drömmar beror på? Det är ju världens snällaste kille jag har, tur att det bara är i drömmarna han blir en dummis.

Har slängt alla brukar, flaskor och annat skit sedan festen. 5 fulla påsar och en papperskasse. Dammsugit lite snabbt också, nu kan jag bo här igen utan att få leka hinderbana.

Nu blir det Top model och annat bra på TV. Ska självklart sakna min karl också som självklart är iväg på spelning, haha!
Som min käre vän sa: "det känns verkligen som du är tillsammans med en rockstjärna".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0