Blogg listad på Bloggtoppen.se

Awsome day


Dagen i dag har varit minst sagt fullspäckad och rätt så jävla fantastisk. Började med att bli väckt halv 8 för andra dagen på raken av tapetseraren som fixade klart mitt kök idag! Är nöjd med resultatet faktiskt, var rädd ett tag att det skulle bli fult och att ingen skulle vilja ha lägenheten sen, men Danne tröstade mig och sa att man kunde ju hoppas på att den var färgblind om de skulle bli fult. Tack älskling, haha! Städade lite och fixade innan det var lunchdags och cykla iväg till jobbet.
Kom dit en halvtimme för tidigt, med oborstat hår. Så det var bara att sätta sig på en sten i skogen och fördriva tiden med RixFm och försöka kamma håret med händerna.

Första dagen på nya stället och jag älskar det! Hoppas jag kommer få vara där mycket.

Nu blir det lite mat. Senare ska jag och älskling gå och hyra film och titta på Idol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0