Blogg listad på Bloggtoppen.se

Zac Hanson


Nu har klockan passerat midnatt och det är officiellt Zac Hanson's födelsedag. 25 hela år fyller puddingen. Det gör ju så att man känner sig lite smågammal själv när man tänker på hur länge sen det var hela hjärtat var fyllt med kärlek och hopp om en framtid med någon av dom långhåriga bröderna.

Typiskt att jag la alldelles för mycket kärlek, förmodligen för mitt eget bästa, på Taylor. Annars hade detta lätt kunnat inträffat:



Men eftersom jag sumpade det får jag vara en god förlorare helt enkelt. Men jag älskar er fortfrarande, och min karl likaså. Hur fantastiskt är det inte att hitta en pojkvän som också råkar ha Hanson som sin barndomsidol? AMAZING!!


Vi kunde haft det riktigt bra tillsammans..men, ja..du har det väl helt okej utan mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0