Blogg listad på Bloggtoppen.se

Working girl


Bloggen har blivit lidande de senaste dagarna. Anledning? Jobb. Jag är nöjd som fan med den anledningen, hade varit värre om det var bara slöhet och inspirationsbrist. Nu är det dock mera en kombination av de tre. Jag gör fan inget annat än att jobba och sova, men det är väl det som är vuxenlivet. Jag kanske tar liiiite för långa powernapar, jag erkänner..men det är jag faktiskt värd.

Idag hade jag sovmorgon till 8, vad händer? Jo, jag vaknar innan halv 8 och kan inte somna om. Vad fan händer med mig?
Nej, nu måste jag pallra mig till jobbet igen och jobba till halv 5, sen hem och halvdö hemma hos pappa efter det det.


pigg tjej igår klockan 07!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0