Blogg listad på Bloggtoppen.se

Våldtäktskondomen


Jag kom att tänka på denna "våltäktskondom" som delades ut gratis under fotbolls VM i somras. När en kvinna känner sig osäker stoppar hon helt enkelt upp den i muttan, och om en våldtäktsman väljer henne som offer och penetrerar (fint uttryck, jag vet!) så vips, got ya! Kondomen fastnar helt enkelt på tasken och orsakar smärta. Det enda sättet att få bort denna geniala uppfinning är genom läkarbesök. På så sätt ska man lättare upptäcka och få fast äcklen.

Jag såg en bild framför mig. En full och rädd tjej stoppar upp kådisen i sitt heligaste när hon ska gå hem ensam från krogen. 
Hon vill vara säker på att om någon attackerar henne, ska han få betala för det. Hon är alldeles för full för sitt eget bästa, och plötsligt dyker ett ragg upp. Kådisen i muttan försvinner i en minneslucka. Och vid en intim stund senare..BOM! Där sitter en våldtäktskådis på det stackars ragget.

Det kan ju även finnas puckade brudar som vill sätta dit oskyldiga män. Annars är det en fantastisk uppfinning, och jag hoppas av hela mitt hjärta, att detta minskar våltäktsfallen i världen.


Kondomen kommer förövrigt ligga runt 15:-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0