Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tjejkväll


Mycket lyckad tjejkväll igår här hemma. Kvällen bestod av kebab, vin, bästa vänner och Idol. Jag var sjukt nöjd!
Sedan var det Håpes som gällde, trodde vi iallafall, det var stängt pga av renovering. Då blev det Nybron, och för första gången hade jag riktigt kul där. Blev dock något glas champange för mycket, jag skulle inte bli onykter men det blev jag nog ändå. Satt och myste vid ett långbord med mina snygga tjejer, dansade lite i rockbaren och skrattade åt min fulla man som bjöd på skumma dansshower a'la Carola-fläktar. Sov sjuuukt gott i natt, och vaknade upp rätt fräsch, till skillnad från min andra halva som hade det lite jobbigare, haha!

Medans tjejerna nu laddar upp för partydag 2 och min karl dragit till huvudstaden för att besöka Ola (han kommer förmodligen bli skedad i natt av honom) så tar jag en mysdag med Noel. Vi ska snart en sväng till lekparken, sen blir det thaimat till middag och lite mys på det. Mitt lilla hjärta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-02 @ 20:16:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0