Blogg listad på Bloggtoppen.se

Surprised I say, Surprised you'll be


Här sitter jag, strax över 11 och är vaken alldeles frivilligt. Det är sjukt. Men jag slutar inte att förvåna där, nix! Jag har tvättat två maskiner tvätt också, diskat (och dansat) i underkäderna och städat lägenheten. Bra fucking jobbat va? Även trots att jag bara sovit 3 timmar och brände tungan på latten jag nu unnar mig efter allt slit..så mår jag fan ändå rätt bra, jag kan överleva att gå upp tidigt (att jag sedan mådde illa som ett helvete de två första timmarna, struntar vi i idag!)

Nu ska jag fortsätta njuta av min latte, sedan fixa i ordning mig lite för att luncha med Danne. Kiss,kiss!


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-20 @ 11:24:41
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0