Blogg listad på Bloggtoppen.se

Spanienbesök


Det var superskönt att vakna 05 imorse av smärta. Jävla knän alltså! Fick badda kallvatten en bra stund innan det la sig och jag kunde somna om. Sedan var det klädvalet innan lunchen hos mamma. Fick inte på mig några brallor så jag cyklade till mamma i cykelbyxor (!). Tur att jag hade mössa och halsduk, puh. Nu är såren ordenligt rengjorda och omplåstrade så jag hoppas de hinner läka bra till helgens match.

Mormor har varit på besök från Spanien i ett par dagar och idag stod det självklart lunch med favorit barnbarnet på schemat. Vi åt lasagne och jag klantade mig ett par gånger. Min mormor förklarade att hon trodde hennes ögonoperation hon var på besök för att göra gick åt helvete när hon kollade på tv. Små negerbarn sprang nämligen uppochner. Det visade sig att det var exakt så reklamen skulle vara "vända rätt på världen" var budskapet. Haha, stackars lilla mormor!

Sen skjutsade vi henne till Skavsta flygplats och lyssnade på massa Melodifestival-låtar som jag förstörde med min stämma.
Nu blir det Unga mödrar och värma mina förfrusna stackars ben!


Kommentarer
Postat av: luffi

ahh själv gör jag inte så mycket väntar glatt på min nya design!! =) ska du göra ikväll? eller är mormor kvar?

2010-10-13 @ 17:20:05
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0