Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sober


Otrevligt att vakna med äckelsnö som pryder marken. Snö för mig betyder blött och halka. Blä!
Men trevligare att vakna upp och må bättre, nu har det onda i kroppen satt sig som en förskyldning i näsan, vilket är lindrigare för mig eftersom jag alltid är nästäppt. Blev att knalla ner och köpa mer nässpray för att tackla snuvan!

För någon dag sen var jag helt inställd på en helg under täcket..men nu när jag mår bättre kan jag fan inte hålla mig. Jag ska dock vara duktig och inte dricka (någon cider kanske), but that's it. Kan inte spendera en helg för mig själv, utan att umgås med tjejerna och skaka lite rumpa. Dessutom skulle det bli extra ensamt när Danne inte kommer hem förän söndag. Nu känns det lite som att jag försöker övertala mig själv att det är okej att gå ut, trots att jag varit dålig i veckan. Jag är faktiskt 21 år, bor själv och kan fan bestämma det själv. Så det så!

Jag och Jennie ska börja med lite middag hos henne innan de andra tjejerna joinar oss. Idol är ett måste ikväll!


innan dagens promenad till Apoteket, mitt andra hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0