Blogg listad på Bloggtoppen.se

Seriepremiär


Igår var det tjejfest här hos mig. Vi drack gott, spelade ölspel och sjöng innan det blev Harrys och skaka våra rumpor.
Jag var allt annat än nykter, stackars Danne. Somnade med både smink och kläder på och sov som en stock!

Har tyvärr inte haft tid att vara bakfull idag, så det smyger sig på lite nu när jag slappnar av. Knallade över till Jenny för att dra och käka innan matchen, passade på att pussa lite på Danne också. Sen var det seriepremiär. Jag var så nervös att jag trodde jag skulle spy, jag skakade av nervositet. Jag fick stå i mål. Och nerverna lugnade sig inte när våra motståndare knallade in i hallen - ett gäng manliga läkare som vann serien förra året. Vi förlorade stort, men hade ett bra publikstöd och vi kämpade till slutsignalen gick. Jag hade min egen lilla klack som ropade "braaa mååålis" efter räddningarna. Även motståndarna tyckte jag var grym, svårt att ta åt sig med tanke på resultet, men var ju första matchen trots allt. Och vi är ju bara ett gäng brudar med ingen innebandyerfarenhet. Det enda tjejlaget i serien, häftigt tyckte ett grabblag som skulle lira efter.

Bra kämpat tjejer. Nu blir det film, tjiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0