Blogg listad på Bloggtoppen.se

Redhead


Snart är det helg. Fan vad efterlängtat, men som det ser ut blir det inte mycket tid för vila. Det blir myskväll imorgon med Danne, lite fest förmodligen på lördag och seriepremiär på söndagskvällen. Om jag är kvitt yrseln och därmed kan springa rakt, och inte tuppa av lär det bli ett jävla träningspass.

För övrigt går det fint på jobbet, att jobba på Noels dagis går bättre än förväntat. Han delar med sig av mig till de andra barnen, och jag delar med mig av honom tillbaka. Var rädd att han skulle bli ihjälpussad hela dagarna men än så länge lyckas jag hålla tassarna borta..för det mesta. Imorgon har jag lite sovmorgon, börjar inte förän 12..sköööönt! Föräldrakooperativ är fan bäst.

Har förövrigt färgat håret lite rött ikväll, men det syns mest i utväxten,haha! Vet inte om jag älskar det eller är tveksam..jag får sova på saken helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0