Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rain falls like my energy


Vilket jävla pissväder. Denna regniga och gråa dag hade varit perfekt till att fräscha upp lägenheten, och tvätta lite också för den delen..trospanik snart. Men nej, självklart gör jag inte det. Jag är fan världsmästare på att skjuta upp saker, det vet jag, och det gör mig så jävla förbannad. När det är saker jag är nervös för eller bävar för, skjuter jag mer än gärna upp det..så långt det går. Men när det är något roligt, blir jag ivrig som ett litet barn på julafton och vill att det ska hända på en gång. Lite balans kanske vore fint? Inse att man faktiskt är vuxen, och ta sig i kragen!

Ska bli skönt med träning ikväll iallafall. Röra på min energilösa kropp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0