Blogg listad på Bloggtoppen.se

Pain, pain, pain.


Jag vill bara att denna dag av smärta ska vara över. Lugna er, im fine..bara mina ben som halvmördar mig. Mina knän varar, är svullna, ömma och gör förbannat ont. Sen toppar jag det med lite härlig träningsvärk också. Det är nästintill omöjligt för mig att gå utan att grimasera av smärta. Jag har inte fått på min annat än skjorts och inte "kunnat" städat. Hjälpte lite när Noel blåste på mina knän och pussa på mig, men bara lite.

Imorgon blir det mer smärta, men av den frivilliga sorten. Mer om det imorgon. Nu ska jag återgå till tv-tittandet!


mitt svullna och såriga ena knä. det är tufft att spela innebandy, tro fan inge annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0