Blogg listad på Bloggtoppen.se

New York


Hallelujah, äntligen är jag i mitt älskade soffhörn igen. Dagen har varit lång, men underbar! Började ju som sagt morgonen med tvätt, disk och städ. Sedan blev det lunch på Wayne's med Danne, och lite butikstittande innan han lämnade mig för att åka tillbaka till jobbet. Det borde han inte gjort, jag både halkade på en banan och blev skjuten av en liten flinande unge. Flinet försvann dock när han såg att jag minsann  inte tänkte spela död. Vad skulle jag gjort? Lagt mig ner på marken, mitt i stan, för en främmande unge? Nej tack!

Sen hämtade pappa upp mig och vi åkte och handlade för kvällens middag, inte lätt med Noel flygandes omkring halva butiken. Men hem kom vi, med både unge och mat. Blev god mat på kvällen och även farmor kom över för att höra och se bilder och filmer från New York-resan pappa och Camilla nyss kommit hem från. Jag fick finfina presenter som jag är jätteglad över, slänger upp bilder imorgon. Är så sjukt trött nu att det blir lite tv-tittande innan välbehövlig sömn för att orka jobba imorgon. Natti, lovers!


snygg-farsan steker på i N.Y!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0