Blogg listad på Bloggtoppen.se

My two hearts


Det blev en riktigt lyckad och mysig söndag igår. Guif vann matchen mot Aranäs. Sedan hämtade Danne upp mig och vi åkte hem till hans bror och sambo Alexandra (ja, bröderna gillar Alexandror!) Vi kollade på Dexter, Beck, åt lite gottis och beundrade lilla Albin. Sedan åkte vi hem och hade kriminalkväll efter Kungarna av Tylösand-reprisen med CSI och Criminal Minds. Sedan somnade jag nästan direkt vi la oss i sängen, direkt när Danne började klia mig på ryggen och håret..hann inte ens säga godnatt, haha!

Blev lite sovmorgon för oss båda idag. Sedan har jag och Noel varit en snabbis på stan, matat fåglar, gått promenad med farmor och lekt i lekparken. Nu blir det en kväll framför bland annat Top model och CSI!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0