Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mitt lilla charmtroll


Vad är en kväll med klackarna i taket när man har en litet busfrö att mysa med? Perfekt helg. Mina bästa vänner, min pojkvän och mitt lilla hjärta i en härlig mix. Vi tog en promenad på sena eftermiddagen innan det blev en mysig kinamatsmiddag.



kvällen spenderades sedan i soffan med Bolibompa och annat skoj på tv, lite gottis och mys! Sedan var det dags för lilleman att få välling och sova, och ett par timmar efter gjorde jag detsamma. Vaknade vid 8 imorse av hans små pussar och söta leende, det slår allt. Sedan gosade vi med mera välling, frulle och Bolibompa innan det blev mera bus!



Jag älskar dig så mycket mitt lilla hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0