Blogg listad på Bloggtoppen.se

Min vän, slampan.


Jag har en vän. Han är fruktansvärt söt. Han vill bli den nya Kissie, i manligt format och utan läderfejja så att säga. Han är desperat ute efter läsare, och som hans vän känner jag att det är min skyldighet att göra reklam åt Sunne-pojken innan han gör något drastiskt. Han är även ute efter en flicka att dela sitt liv med. Om jag hade haft kvar mina låtar denna blonda grabb spelat in och skickat till mig för ett antal år sedan hade ni blivit småförälskade på en gång. Ni måste dock stå ut med att hans nya idol är Nemo, men kärleken kan övervinna allt. Intresserad?

http://www.zocensurerat.blogspot.com


han brukar visst ha det lite svårt att hålla sig vaken vid festligheter. all in varenda gång.


Update: Nemo är inte Zalles nya idol. Zalle "känner" Nemo. Den ni.

Kommentarer
Postat av: Zalle

Skön bild och så.

Och Nemo är inte min nya idol. Jag har "känt" honom sen '08 ;)

2010-10-24 @ 01:31:11
URL: http://zocensurerat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0