Blogg listad på Bloggtoppen.se

Just dance


Förlåt för pissdålig uppdatering, min blogg har inte dött ut! Har haft en riktigt bra helg. Började med fest med pojkvän och fina vänner här hemma i fredags innan det blev dans på Harrys. Igår hämtade jag Noel och myste lite med honom innan jag halvdog i soffan framför lite filmer! Och idag är jag fortfarande lite trött, Jocke har varit här och hämtat lite grejer och påpekat att jag ser sliten ut..haha! Brukar man se pigg och fräsch ut i mjukisar och en slarvtoffs på huvudet? Ikväll är det match som gäller, är supernervös redan..herre-miiin-guuuud måtte de gå vägen!

Puss!


Mina fina tjejer


Jocke och David fann varandra


Taffsar-Danne var i farten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0