Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag vilar mig pigg, helt enkelt.


Idag ska jag helt enkelt vila mig pigg inför morgondagen. All trötthet från en härlig helg smög sig på och det var fruktansvärt svårt att få upp ögonen idag. Pyjamasen är fortarande på och ligger under mitt mysiga täcke och ser på tv. Mycket bra grejer att vila upp sig till på TV..Top Model, Unga mödrar x2, Teen mom, nya säsongen av Top Model och sen CSI, jag kommer med andra ord inte ta mig ur soffan innan sängen kallar igen. Okej, kanske för att laga mat, tagit fram lax till middag..muuums! Och tvätta mitt spraybombade hår..underbart skönt med nytvättat hår!

Imorgon blir det en tidig dag på jobbet, längtar! (inte för den tidiga tiden dock)


jag och bästa vän i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0