Blogg listad på Bloggtoppen.se

I can be a bitch


Underbar dag på jobbet idag. Trots att jag gick upp 06.15, stressade som en apa och sedan satt på torget 06.55 när bussen skulle gå 20 minuter senare var jag rätt pigg och glad. Hade härlig musik i lurarna. Vi har haft en riktigt mysig dag på dagis idag. Lagat tacos med barnen med glass som efterrätt och haft disco med popcorn och saft, mysiga ungar! Synd bara att Noel var sjuk, lillfisen fick feber igår efter dagis! Slutade 14 och drog direkt ner på stan för att köpa lite alkohol tills imorgon.

Väl hemma såg jag att min cykel fortfarande är fastlåst i virrpannans cykel...



..så jag skrev en lapp (dock felstavad på anledning, haha!) till idioten.

"Kan du låsa upp min cykel som du av någon ovettig anledning låst fast dig i???"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0