Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hold on, be strong.


Jag är helt slut. Man kan tro att jag sovit max 3 timmar, jobbat 9 timmar och tränat i 2. Inget av detta är sant.
Känner mig bara allmänt blä och bu i kroppen. Seg som ett äckligt vingummi som legat och dammat. Lägenheten ser förjävlig ut, så imorgon blir det städdag, om jag inte får jobba. Var iallafall tvungen att dra arslet ur soffan idag och dra ner på stan för att fylla i lite papper och hämta ut medicin. Passade även på att veckohandla när min kyl ekade tomt. Det är fan inte lätt att balansera påsarna hem..på cykeln. Som  en elefant på lina. Nu har jag iallafall lite mat så jag klarar mig ett tag, förhoppningsvis.

Nu blir det mera soffhäng. Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0