Blogg listad på Bloggtoppen.se

End of the week


Trots att mina kollegor tyckte mitt missfärgade hår var fint så kan jag inte riktigt lita på det. Dom kanske inte vågar säga annat. Den enda vettiga människan som tycker jag ska bli rödtott är Sandra.K, och det räcker tyvärr inte för att övertyga mig att misshandla mitt hår och skjuta hål i plånkan. Svart blir det igen, och då blir min mamma glad iallafall. Vore kul med lite förändring, men jag passar bäst som svartskalle helt enkelt.

Jobbdagen blev annars lugn. För lugn så jag fick sluta en halvtimme tidigare. Jag mådde ändå sådär så var skönt. Åkte direkt ner till stan och shoppade bort det onda. Äntligen fick jag hem den transparenta skjortan jag suktat efter! Även en hårfärg, läppglans, lypsyl, nässpray, värktabletter, nagellack, strumpyxor, alkohol och lite gottis följde med mig hem.

Nu blir det hårfärgning, sen myskväll med ett glas vin till Idol. Det har jag förtjänat efter denna jobbvecka men yrsel. Det är sjukt äckligt och frustrerande!


i love my man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0