Blogg listad på Bloggtoppen.se

Do you wanna be on top?


Hej bloggen! Idag har jag haltat runt på stan med min älskade farmor. Vi har tittat runt i butiker, käkat lunch, shoppat lite och druckit latte. Jag fick en läppenna jag spanat in tidigare, vilket jag blev jätteglad över. Sen nojjig som min farmor är tror hon typ jag ska få blodförgiftning och dö, så helt plötsligt såg jag glansig ut på ögonen och hon var bombsäker på att jag hade feber..så jag fick en febertermometer. Jag har ingen feber, men är lite matt i kroppen..jävla äckelknä!

"Han såg lite lajbans ut". Nu vet jag vart jag fått mina udda talesätt ifrån - min farmor!

Nu blir det älskade Top model, powernap en timme och sedan över till Jennie på ost och vin kväll med tjejerna. Mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0