Blogg listad på Bloggtoppen.se

Do you have what it takes?


Jag tycker årets Idol är..fusk. Kända ansikten dyker upp och "ska se om dom har vad som krävs för att bli en idol". Varför dom får vara med måste vara ett PR-trick, ett sätt att höja kvalitén på artisterna och på så sätt få mer publik och cred för upptäckterna. Jag vet att Linda är bra, för jag såg när hon en gång tidigare slog igenom i tv. Jag tycker hon är sjukt jävla bra och apsnygg, missförstå mig rätt där. Men dessa personer med en musikkarriär i bakfickan med publicitet har ett enormt försprång mot de färska artisterna som faktiskt just vill se om dom har vad som krävs.

Sassa borde inte ha åkt ut. Jag röstade, två gånger till och med. Nog för att jag hade min girlcrush på henne..men vafan..Alice? Har hon mutat juryn?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0