Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bra koll, 118 118!


I brist på vettig sysselsättning, och att "118 800"-reklamen visats ett antal gånger under dagen kunde jag inte motstå att skicka ett sms. Senast jag gjorde det var när jag jobbade under MPS-lägret -09. Jag och mina rumskompisar hade då också svårt att sysselsätta oss i våran skokartong till hotellrum. Vi garvade åt de roliga svaren vi fick, och undra hur fan dom kunde veta så mycket. Så tänkte underhålla mig själv lite nu. Skickade helt enkelt "Vem är Alexandra Sonesten?". Och eftersom det bara finns en, jag, så är det ju självklart att allt blir om rätt person.

118 800's svar:
"Alexandra är en tjej med en stor potential men som inte riktigt kommer fram här i livet. Hon är otroligt charmig och söt men aningen för blyg för att folk ska förstå hennes karisma och intelligens. Med lite mer skinn på näsan och mer självförtroende kan hon gå hur långt som helst och bli precis vad hon vill".

118 118's svar:
"Hej! Alexandra Linnéa Sonesten bor på Västergatan ** 3tr i Eskilstuna och har en bloggadress på http://alexiislinnea.blogg.se. Alexandra har födelsedag den 29e augusti, mörkblå ögon och är ca 1,68 lång. Alexandra är även stolt mamma till Noel".

Saaay whaaat?









Kommentarer
Postat av: lillasyster!

stolt mamma till noel?!

2010-10-23 @ 23:19:17
Postat av: ems

hahahaha JAG SMÄLLER AV!!!!!!!!!!!

Mamma Sassa!

2010-10-27 @ 16:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0