Blogg listad på Bloggtoppen.se

The bitch in me


För 24 timmar sedan var jag depp. Jag såg allt från den negativa sidan. Jag hade panik, jag var ledsen, jag var arg. Men idag är allt bättre. Allt jag behövde göra var att släppa fram bitchen i mig och skälla lite, då gick det vägen och allt är löst. Nåja, åtminstonne med pengarna för denna månad. Snart kommer det säkert nya saker att oroa sig för. Men just nu mår jag bra, bara så ni vet.

Har haft en grymt bra träning ikväll. Att jag redan var blöt av cykelturen gjorde ingenting, för svettigt blev det..som fan. Cykelturen hem var ingen fara, jag var redan dyngsur. Nu är jag nyduschad och nerbäddad i soffan..redo för en kväll med bra tv-program!


taggad för innebandyträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0