Blogg listad på Bloggtoppen.se

Breakdown


Som ni kära läsare säkert märkt har det varit dött här ett tag. Jag förstår att ni är förtvivlade, jag är det minst lika mycket. Jag vill blogga. Varför gör jag inte det då? Jo, jag har självklart lyckats pajjat ännu en dongel. Jag är så jävla klumpig.

Jag vet att ni saknar mig, håll ut.

Jag kan försöka sammanfatta vad jag pysslat med under tiden. Jag har varit full, (Danne dock fullare). Jag har varit och kollat Skadevi Cup i Skövde en helg, mysit och gosat med mina hjärtan Danne och Noel. Tränat och spelat matcher. Jobbat lite, sovit massor och frossat i kriminalserier med Danne.

Nu är jag hos Fia. Ikväll blir det lite mysdricka, Idol och sätta oss ute någonstans. Imorgon blir det tjejfest, Carro är på besök från Italien. Riktig tjejkväll, så underbart medans min karl är iväg och spelar tills på söndag.

Nöjda för ett tag? Bra. Vi hörs förhoppningsvis jävligt snart igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0