Blogg listad på Bloggtoppen.se

We could be the same


Torsdagen blev faktiskt riktigt bra. Började ju med att gå på mötet på morgonen, sen en sväng på stan innan jag drog hem. När jag kom hem insåg jag att klockan var alldeles för lite, ville att tiden skulle rulla på lite. Satte på mig träningskläder och tog en runda. Stannade till påvägen och tog en solning också, hehe. Nu har man förhoppningsvis lite färg!

Senare på kvällen tog jag den långa promenaden bort till pappa för middag, gott! Vi busade med Noel, lekte tåg och dansade. Pappa demostrerade hur jag poserar på kort, fattades bara massa smink och kvinnokläder så skulle han kunnat vara transa i det ögonblicket..höll på att avlida av skratt! "Noel kommer bli en alfahanne som jag"..psss! :-) Kollade först "Sveriges fulaste hem" och garvade sen Melodifestivalen semifinal 2, några var helt okej och andra katastrof. Visste att Anna inte skulle gå vidare, för klen låt tyvärr!

Gillade Danmarks låt, kändes bekant men ändå typisk vinnarlåt..Sarah Dawn Finer kopian, söta tjejen Sofia Nizharadze (Georgien) och Jon Lilygreen's (Cypern) fina röst i refrängerna. Självklart gillade jag även manGa's (turkiet) rockiga låt, var inte överförtjust i dom på EMA galan förut, men musiken gillar jag!


manGa - we could be the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0