Blogg listad på Bloggtoppen.se

Trenden är bruten


Jag har fått friskluft, fått ett par ärenden gjorda och haft riktigt (?) sällskap.
Började med att fixa lite papper på stan, men med min otur gjorde jag allt i onödan för det var stängt på stället jag skulle lämna in dom på. Strosade runt lite, väntade på att Rickard skulle träna. Gick till Systemet när jag inte orkade vänta på den segaste killen i stan.

Direkt när jag kom innanför dörren var det bara att vända. Då skulle vi åka till Tuna park och systemet där istället. In i bilen och snurrade runt. Haha! Alltid lika roligt med Rickard, min fina vän. Nu hetsar vi varandra, ikväll blir de festande!=)

Ha en fin fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0