Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tisdag den 18e Maj.


Jag och Rickard kom på den perfekta eftermiddags/kvällsplanen igår, för denna kväll. Vi skulle gått ner och sätta oss i Stadsparken och chilla med cigg, snack och ett par öl. Hur mysigt som helst. Mannen där uppe ville inte det dock, var trist väder ute idag, ser lite bättre ut nu men det hjälper ju inte.

Så idag har jag diskat, fixat i ordning en tonfisksallad till lunch, slöat och läst VR (varför jag nu fick hem en när jag slutade prenuminera för ett tag sedan). Kollade Top Model och Unga mödrar och ställde mig i köket igen för att laga middag - nu blev det lax, klyftpotatis och vitlöksbröd, muuums!

Ikväll är det Desprete Housewifes, Cougartown och annat smaskigt och tjejigt att titta på innan det blir kriminalserierna CSI och Law and Order. Jag är en riktig tv-nörd alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0