Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sprut,sprut..


Inge jobb idag heller. Blev en sovmorgon innan jag gjorde mig i ordning lite snabbt och tog en promenad ner till systemet för att inhlandla morgondagens vin, blev ett par öl också, muuums! Gick hem igen och glodde tv, Unga mödrar givetvis innan det blev matlagning. Efter de blev det promenad innan jag mötte Jenny vid Sporthallen vid 8 och åkte och solade.

Dumma high tec solarium alltså..för de första var det sviindyrt, sen började den prata med mig..och inte blev de varmt och gosigt, för det blåste iskallt tills jag lyckades stänga av dom..man vill ju känna att man solar? Sen kom jag emot en knapp så den spruta vatten i munnen på mig, och sen fortsatte den så med jämna mellanrum, whaat?
Känns inte som man fick någon färg, men de visar väll sig. Det var iallafall en...upplevelse.

Criminal minds nu, hejdå!


nysolad skitunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0