Blogg listad på Bloggtoppen.se

Screaming from the top of the world


God "morgon"! Är supertrött idag, trots att jag tycker jag tog igen lite förlorad sömn på dagen igår. Men men.. det var det nog värt ändå. Kvällen igår blev ingen grillning, hade inga krafter till det. Blev soffan framför filmen "27 dresses" och "roadkill" med lite onyttigheter innan sängen kallade. Sov till för en dryg halvtimme sen, nu väntar jag på att mamma ska våga sig ut i regnet och hämta mig. Vi ska ut på landet, mormor och Stefán har kommit efter deras bilresa hit hemifrån Spanien. Hoppas mormor bjussar på mat, älskar hennes mat, hehe!

Sitter och lyssnar på ett par nya favoriter från Tokio Hotel, från Humaniod skivan som dock inte finns på min skiva. Har hört dom förut lite, men när skivan gick på repeat på Spotify hos Eddie igår morse (ja, jag tvingar alltid killar att lyssna på dom!) så växte dom bara mer och mer..kanske därför också det var svårt att sova? hehe.

-That day
-Screamin'

Lyssna och njuuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0