Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rain.



Idag regnar det igen. Vart tog den sköna sommaren vägen? Hoppas det hinner ändras till helgen iallafall.
Tog tag i städningen idag. Diskat för kung och fosterland och mina fingrar är som russin. Plocka undan alla kläder som mer eller mindre täckte hela vardagsrummet och dammsög lite. Om ett tag blir de Unga mödrar och sedan matlagning. Blir en hemmadag idag igen, inte blir man sugen för fem öre att hitta på något i detta burr-väder!

Provat ett par outfits för maskeraden också, besluuuutsångest. Lägga ut pengar igen och vara något riktigt bra?
Eller ta något halvdant här hemma och fixa ihop en outfit? Får se var de blir, får kika runt lite i butikerna för insperation imorgon tror jag!


(jag och Carro)

Drömde lite om Carro i natt. Känns fortfarande verkligt i drömmarna att vi är tillsammans, och så overkligt att du fortfarande är borta. Jag saknar dig jättemycket min ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0