Blogg listad på Bloggtoppen.se

När tiden flyger förbi, finns ändå känslan kvar.


Jag är varm som sjutton, fått öppna fönster för att inte svettas. Jag har på gränsen till yrsel..varför återkommer det, och vad i helskotta beror de på? Vill inte bli sjuk för allt i världen. Har en helg framför mig som jag verkligen längtar till! För övrigt mår jag ju bra iallafall, en envis huvudvärk som tillslut avtog bara.

Ska kolla på Law and order om ett tag och sen sova. Hoppas på en mer effektiv dag imorgon. Om det inte är bra väder då heller kanske man kan ta tag i städningen här hemma, ser förjävligt ut.

-

För första gången glömde jag bort ett viktigt datum för mitt hjärta. Något som än idag ger mig hopp om framtiden.
Min största kärlek hittils. Har ruggigt svårt för att bli riktigt kär, förälskelse är vanligare men stannar oftast där. Men tack vare denna person, och min första kärlek V. vet jag att jag kan bli kär, riktigt fjärilar-i-magen-och-bultande-hjärta-kär. Har gått 6 år sen nu, sen jag blev sådär pang bom kär, i någon jag inte ens kände. Vem hade trott att han skulle visats sig vara en sådan fantastisk person på insidan också? Han har fått mig på bra på så många sätt. Den 22 maj 2004, ett värdefullt datum, fina minnen att minnas och en person att aldrig glömma. Robin. Han fick mig att falla för Göteborg.





Kommentarer
Postat av: anette

Kom ihåg vem som såg honom först & tipsade dig om honom...

2010-05-25 @ 14:30:29
Postat av: Anonym

haha, ja mamma det var du som gjorde de ;)

2010-05-25 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0