Blogg listad på Bloggtoppen.se

Meningslöst.


Ännu en helg avklarad. Ännu massor av knepiga drömmar drömda i natt. Jag hookade ihop med en vacker pojke som jag inte behöver nämna namnet på, han byggde mig en djungel tydligen. Det var knepigt, skulle han nog aldrig fått för sig i verkligheten..speciellt inte eftersom han är tillsammans med sin tjej fortfarande. Attans, jag som ville ha en djungel!

Jag blev även ormbiten i kinden 3 gånger efter en simtur i sjön. Så svällde kinden upp till en boll och det var näst intill omöjligt att borsta tänderna, men pappa hejade på och sa att det bara var att försöka! Huh?

Nåja.. idag blev jag ledig, dock ringde en överentusiastisk chef och halvväckte mig. Jag vågade nämligen inte somna om när jag vakade halv 8 av ormdrömmen. Så det blir jobb tisdag och onsdag, skönt. Mår illa idag, lite ont i magen också för den delen. Så sket i mötet jag ska på kl 11. Ringde och sa att jag var sjuk. Visst kanske inte helt sant, men vill hellre kurera mig inför jobbet, än att sitta på ett möte och prata om hur jag ska få jobb?
Sjukt de där ju. Får även meddela att jag inte kommer på gruppmötet på onsdag heller. Jag kan ju inte ta ledigt från jobbet för att gå på ett möte, för ja just det, hur man skaffar jobb? Det fattar väll varenda människa.

Nu ska jag försöka sova en timme till!


På valborg skulle alla bjuda på sitt snygg-face, här är mitt! Mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0