Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lost in my head.


Valborgskvällen spenderades hos Putte och Fia med trevliga människor. Jag skrattade, förträngde mina tankar. Jag hade roligt, jag var packad. Ett par tårar lyckades dock ta sig ut, men fick fint pepptalk av Putte och min bästa Rickard. Fina ni är!

Sen var det krogendax. Var inte alls på det humöret, ovanligt för att vara mig, jag vet. Trampade bort till Nyfors och drack öl med Eddie och hans vänner istället. Josse kom också ett tag. Ingen sömn alls. Jag är för klen för sånt här skit.
Jag trampade hemåt vid 14 tiden. Tog en snabbdusch, drog en kam genom håret och bytte ut klänningen mot jeans. Trampade bort till farmor med mitt gamla kletiga smink. Skitnajs, inte. Hoppade in i en taxi i brist på tid.

Camilla fyller år på onsdag så vankades lite firande. Smörgåstårta, tårta, kakor och bullar bjöds de på. Jag var nöjdast med vätska. Min käre far klagade på mina ögon som inte riktigt hängde med, sket jag i. Lyssnade på Tobbe istället som tyckte jag var solbränd. Gick promenad hem i regnet. Nu blir de riktig mat och film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0