Blogg listad på Bloggtoppen.se

Let's live forever


Jag lever, oroa er inte. Jag jobbade igår, hade stängning och ett gäng livliga ungar hela dagen. Klockan halv 6 var dom sista hämtade och jag släpade mitt trötta arsel till bussen. Åkte hem och lagade brakmiddag. Fläskfilé och potatisgratäng. Där tog det roliga slut, däckade vid 19. Vaknade vid 22 och sminkade av mig och borstade gaddarna och hoppade i säng och sov goooott.

Vaknade tokpigg idag vad 9. Då var det bara att fixa sig och åka på möte. 30 minuter senare, några recept rikare och 300 spänn fattigare rullade jag mot stan igen. Strosade runt i min ensamhet tills mamma kom. Vi tog en onyttig lunch och shoppade lite. Så nu blir det vatten och luft framöver, jösses.

Åkte till Elin sen ett tag. Snackade lite skit och jag hämtade lite gottis som hon köpt på kryssningen åt mig. Snäll hon!
Sen hem igen och har nu diskat och städat lite. Blir Unga mödrar strax innan pappa kommer och hämtar mig för middag där!

Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0