Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kolhydratöverdos och bråk med Paow.


Lördagskvällen blev lugn. Det där att festa två dagar är inte min melodi nuförtiden. Är för klen för sånt, på gott och ont. Kollade Patrioten. För första gången i mitt liv grät jag inte till den filmen, antingen har jag blivit mindre känslig, eller så är mina ögon slut på tårar. Somnade gott sen, dock vaknade jag till när gamla vännen Alex fick för sig att ringa. Somnade om lätt som tur var!

Sov länge idag och vaknade upp utvilad. Drömmde att jag var i Spanien. Fan vad underbart. Böärjade dock bråka med bloggaren Paow efter att hon varit dryg mot mig i poolen, så jag drog henne i håret och höll henne under vattnet. Sen började hämnden, hon tog smygkort på mig i bikini när jag såg skitfet ut och la ut på sin blogg. Inte okej Paow! Haha.

Ikväll ska jag unna mig själv kolhydrater i massor. Efter att ha insett hur onödigt sådant skit är och ätit sallad utan pasta i, fisk utan potatis och bytt ut de älskade chipsen mot popcorn ska jag fan unna mig idag. Jag har både köpt fryzpizza och chips. Jag hade inte ens vett att dra på lite mascara innan jag trampade till affären, vad händer med mig? Ska bara svälla i soffan ikväll..Skönt, dock kommer jag få skitdåligt samvete, men men de får man leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0